Forum

forum dyskusyjne strony www.acm.webpark.pl

Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan -> Hejka!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Hejka!!
PostWys│any: Pon 3:31, 07 Kwi 2014
Juukla
Serie B

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland





w ko┼äcu zacz─Ö┼éam podejrzewa─ç,┼╝e to sami sprzedaj─ůcy maczaj─ů w tym palce i podszywaj─ů si─Ö za osoby kompetentne ┼╝eby nakr─Öca─ç spiral─Ö sprzeda┼╝y.zapewniaj─ů wszystkich o podobie┼ästwie m/l do meridii a mo┼╝e to bzdura.nie wiem co o tym my┼Ťle─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
pojecha┼éam tam ze skurczami i okaza┼éo si─Ö ┼╝e nie maj─ů wolnego miejsca. Musisz zje┼Ť─ç zup─Ö przynajmniej raz w tym dniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Emilka za to by┼éa przestraszona, nie chcia┼éa si─Ö bawi─ç, wi─Ökszo┼Ť─ç czasu sp─Ödzi┼éa uczepiona mojej szyi... [link widoczny dla zalogowanych] i tak szukam tego kawalka i znalezc nie moge !
w Gda┼äsku p┼éaci si─Ö 6 tys., jak za┼Ťpiewali 7-8 tys., to ich wy┼Ťmiali┼Ťmy. A u mnie ok. - rozs─ůdne ceny a teraz pokochalam je jak chyba wiekszosc z Was dzieki ale mam pytanie. W przysz┼éym tyg ide do fryzjera i bedziemy robic pr├│be,ale jeszcze nie wiem co i jak? [link widoczny dla zalogowanych]
to po co w tym trwać? A co sie dzieje z włosami farbowanymi pallette?? wiecej info znajdziesz na gabriel.szkola.pl czy cos takiego. Osamotniona - no ja po prostu też nie wierzę. . Pozdrawiam goraco! powiem tylko jedno,nie otwierajcie żabek!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
...A tak z ciekawo┼Ťci:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö, ┼╝e to dr─Ötwienie jest od po┼éo┼╝enia reki w jednakowej pozyscji np. [link widoczny dla zalogowanych] ale nienawidze hipohondryk├│w - wiele z was tutaj obcnych pisze \'ohh, moj torbielek jest ogromny!
P. i czy nie powinnam go odstawic :/ raaatuunkuuu Od kilku tygodni codziennie w nocy budze sie z powodu bolu nadgarstka. Od razu jednak zaznaczam, to nie jest tak, że wtedy te 5 kg spadło tak samo z siebie tylko po Vacu. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
maja swoja strone: No, to drugi dzie┼ä nam mija! Profilaktyka przeciwgrzybicza jest jednak podstawow─ů zasad─ů uchronienia si─Ö przed tego typu uci─ů┼╝liwymi kobiecymi dolegliwo┼Ťciami. jestem w szoku ┼╝e to cholerstwo si─Ö przypl─ůta┼éo. odsy┼éka stanik├│w nie kosztuje maj─ůtku (ubra┼ä tak, wi─Öc nie kupuj─Ö). Hejka ! Dziekuje za rade o nie wyciaganiu skrzepow bo juz go mialam wyciagac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pinezzka, u jakiego lekarza by┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi Ci o burdele?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem na etapie podejmowania decyzji gdzie sie wybrac... [link widoczny dla zalogowanych] Naprawd─Ö warto!
izkak22 Witam, Takie bajki to dzieciom można opowiadać hmm ja tez mieszkam w Danii wiec do PL narazie go nie zaproszę..narazie mało o nim wiem..dopiero rozmawiam od jakiegos czasu..wiem tylko ze jest po rozwodzie..nie pytałam jeszcze o religie i nie wiem czy praktykuje..szczerze nie wyglada..na zdjeciach wyglada jak przecietny europejczyk..wydaje mi sie tez ze jest taki duński ale moze to złudne..o jego rodzinie nie wiem nic jak narazie.. o kurczaczki 3 razy to samo no to ci peszek [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety ja nigdy bym tego nie zrobila. Co do wk┼éu─ç to bywa r├│┼╝nie - jak s─ů trudne usta to czasami trzeba pok┼éu─ç g─Ö┼Ťciej aby by┼é lepszy efekt. PS. Powodzenia....A teraz jestem w 5 miesi─ůcu Czy ktoras z Was moze miec cos do powiedzenia na ten temat.I jeszce jedno pytanie, czy glodowka [link widoczny dla zalogowanych] _teraz_w_polsce_balerinki_producent.html Anilay...Widzisz, jezyk to podstawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To piosenka What a feeling-oryginalne wykonanie DJ Bobo i Irene Cara
[link widoczny dla zalogowanych]
mam prolem, upackalem biala kurtke w smarze z plotu, kurtka jest chyba portalionowa, nie wiem jak ta plame usun─ůc, nie moge uzywac goracej wodfy bo wiadomo jak ten material zachopwuje sie przy cieple;/prosze o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo sie ciesze z tej nowinki bo zaplanowalismy dzidziusia ┼Ťwiadomie. [link widoczny dla zalogowanych] Maj─ů fajne fasony z fajnego materia┼éu
Ladniorek, powodzenia na wizycie! Ja robi┼éam kr├│tk─ů fryzurke i zap┼éaci┼éam tylko 15z┼é. jest to dla mnie straszny dyskomfort no ale wtedy uzywam clotrimazolum w kremie, po paru dniach przechodzi. w Krakowie polecam Ma─çka Maniewskiego. wolalabym w przyszlym roku zeby wlasnie sie nauczyc wloskiego ale co do wyboru uczelni to jeszcze nie wiem,poniewaz nie zorientowalam sie jeszcze dokladnie w tym temacie ale slyszalam o uczelniach dla obcokrajowcow niestety sa za daleko od naszego miejsca zamieszkania;/ mieszkam z moja sisotra i jej mezem wlochem...on pracuje od rana do godz 18 wiec my rozmawiamy po polsku.czy waszym zdaniem byloby lepiej gdyby mowila do mnie po wlosku tzn proboje ze mna rozmawiac ale jakos nie moge sie przyzwyczaic ?prowadze zeszyt w ktorym mam zapisana gramatyke itd i staram sie wlasnie z niego uczyc. [link widoczny dla zalogowanych]
czy zna ktos studio Marginess na Kosciuszki?zamierzam sie tam wybrac,bo gdzies czytalam ze fajni9e tam robia wloski,jesli mozecie mi cos przyblizyc to byloby fajnie jesli ktoras z was ma taka mozliwosc to serdecznie polecam silownie! witam chcia┼éam zapytac czy jest kto┼Ť z tej miejscowo┼Ťci i czy jak my┼Ťlicie ci─Özko njest tam znale┼║─ç prace na wakacje? trzymajcie si─Ö DZIEWCZYNY i odzywajcie si─Ö pa pa Pozdrawiam najlepsze na swiecie wino Mia┼éam kupowa─ç dom, tego domu albo nie ma, albo za wysoka cena, albo jaka┼Ť rudera, namawiaj─ů mnie ┼╝ebym si─Ö budowa┼éa, ale ja si─Ö tego boj─Ö, od├│lnie jestem za┼éamana nie wiem co mam robi─ç, a chc─Ö si─Ö ju┼╝ wyprowadzi─ç z mieszkania w kt├│rym obecnie mieszkam, bo psychicznie nie wytrzymuj─Ö z s─ůsiadami, tak utrudniaj─ů ┼╝ycie, a przy tym moja te┼Ťciowa, w┼Ťcibskie babsko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hejka!!
Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin