Forum

forum dyskusyjne strony www.acm.webpark.pl

Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan -> i ile cwiczylas wczensije abs zanim przeszlas sobie do cwicz
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
i ile cwiczylas wczensije abs zanim przeszlas sobie do cwicz
PostWys│any: Czw 8:30, 10 Kwi 2014
Juukla
Serie B

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland





Polecam ka┼╝demu kto chce si─Ö nauczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy albo zjedziesz na stopie┼ä I (zupe┼énie prawid┼éowy) albo zostaniesz na II (te┼╝ prawid┼éowy, ale wymagaj─ůcy cz─Östszej kontroli).
My┼Ťl─Ö, ┼╝e to te┼╝ wa┼╝ne, na jakim etapie zaka┼╝enia czy zapalenia dany lek si─Ö stosuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
mandaryna
Adrietta - to tam kole Lublina?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej.
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do najlepszego szpitala...wg ranking├│w ten w Hajn├│wce bije wszystkie na ┼éeb, ┼é─ůcznie z prywatnymi klinikami. [link widoczny dla zalogowanych] alkohol- ja przez 2 miesiace mia┼éam lekki wstr─Öt, ale moze dlatego, ┼╝e moje leczenie by┼éo d┼éu┼╝sze od normalnego.
slliczna jest! ogolnie liczy sie chyba zeby nie wpasc w przesade.Tally Weijl niesamowite ciuchy w rozowym. nie b─Ödziemy tu ocenia─ç cyzja blizna lepza czyja gorsza.. fajny jest mo┼╝e kto┼Ť zna dobry spos├│b na plam─Ö z gencjany. [link widoczny dla zalogowanych]
Elvis Presley - Tutti frutti Na wizycie kontrolnej u gin dowiedzia┼éam si─Ö ze mam mi─Ö┼Ťniaka 35mm. a wiec tak.... Pozdrawiam i bed─Ö czeka─ç na efekty!! po roznych wypadkach lub po amputacji piersi( poprostu po przejsciach) dla takich osob taki program bylby ratunkiem . a macie jakies linki do tego drugiego bo nie kojarze... prosz─Ö ci─Ö bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
5-6 pomidor├│w
;D
[link widoczny dla zalogowanych]
Poznalam i poludnie i polnoc Wloch, wole ludzi z poludnia, ale los zmusza mnie do zycia na polnocy (okolice Mediolanu).
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie skonczylam 19 dzien - pionowa kreske tez mam i wyrazne zarysy kaloryferka - i to bez napinania miesni.
Jacy sa POlacy za granic─ů?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wkręcić do nich za ok.pół roku. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pare pytan apropos uniewaznienia koscielnego.
wa┼╝─Ö - ok 90kg. ale ja nie jestem wyskoki to ile czasu mniej wiecej sie czeka na taka operacie a trzeba przechodzic jakies rehalibitacie przed ta operacja a prywatnie ile moze kostowac taka opreacia pozdor buzka mog─Ö z tob─ů si─Ö wybra─ç, te┼╝ nie mam za bardzo z kim i┼Ť─ç wiesz co pomine fakt ┼╝e mog┼éa┼Ť przeczyta─ç odpowiedzi wcze┼Ťniejsze (366,365 strona) no ale dobra . Mo┼╝e kiedy┼Ť uda mi si─Ö odnale┼║─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Spa─ç moge normalnie, tylko w pierwszy dzie┼ä z popoludniowa drzemka mialam problemy, ale wieczorem juz spoko. witam mam pytanie czy po 2 tyg po operacji te┼╝ bola┼éo was nad blizna przy dotykaniu??? pozdro laski po obciecu skorki w lewym paluchu wdala sie chyba infekcja no i niestety zignorowalam pierwsze objawy...teraz mam dzikie mieso rope i ogolnie nie da dotknac chodzic nic!! Jest przemi┼éy, przystojny, szalenie szarmancki i kulturalny. Witam Wszystkie kobitki staraj─ůce si─Ö o dzidzie ja odstawilam bromergon na poczatku ciazy tak kazl lekarz i strcilam ciaze!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak juz bedziecie w Angli zachecam do kupowania w Lidlu tam ceny sa zblizone do polskich cen.
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazlam w artykule ze mozna gruntownie oczyscic organizm na monodiecie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mnie wydawa┼éo si─Ö ┼╝e w tym programie oceniaj─ů umiej─Ötnos─ç poruszania si─Ö po parkiecie a nie urode i figur─Ö...!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Whitey Shafer - All my ex's live in texas
[link widoczny dla zalogowanych]
Twoje rady s─ů ciekawe,tylko gdzie ja zmieszcze tyle jedzenia,ca┼ékiem w drzwi nie wleze porozumiewawczym wiec chyba to nie jest problemem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nowych lub odiecie 1000 kal. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
No w┼éa┼Ťnie...Czy ktos z was podda┼é si─Ö temu zabiegowi?? Moj mezczyzna ma za to cierpliwosci w nadmiarze...Boze, skad on ja bierze? Prolaktynka. i koniecznie chcia┼éam chodzic na biezni.. --- [link widoczny dla zalogowanych]
bo jestes NA JEDEN DZIEN!!!!dokladnie oni sa kochani i wierni najwyzej przez tydzien!! 120 z┼é kt├│ry po JEDNYM praniu (30 stopni!) straci┼é kszta┼ét.... To sa ginekolodzy w Emmen (Holandia)?? Witam wszystkich pracowa┼éam w tych okolicach hmm jakie┼Ť 2 miesi─ůce i postanowi┼éam ze nigdy tam nie wr├│c─Ö !!! Wykonuje go wi─Ökszosc lekarzy. Dodatkowo kofeina w niewielkim stopniu wspomaga spalanie t┼éuszcz├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmieniaja sie wibracje, ktos kto zaczyna zyc w zgodzie z intencja dbam o siebie, bo Bog dal mi mozg i wolna wole, zaczyna inaczej zyc, bo od innych rzeczy go powoli odrzuca.
W miejscowo┼Ťci pod Warszaw─ů, w kt├│rej mieszkam nie ma takiego komisu, wi─Öc nie by┼éabym niczyj─ů konkurencj─ů a dziura w rynku daje mi szans─Ö otwarcia tego w tej miejscowo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trafiamy na takich ludzi, w jakich kregu sie obracamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
No w┼éa┼Ťnie z tym brakiem miejsc to rzecz tragiczna , bo maj─ů ich chyba 8 czy 10, prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecie co jak wy chcecie zmniejszyc biust to oddajcie mi troche swojego bo ja mam taki maly ze nawet go niewidac
plastyczna zostaje...

po┼Ťladki 250-400 [link widoczny dla zalogowanych] Wtedy tak bardzo si─Ö przestraszy┼éam, ┼╝e postanowi┼éam wr├│ci─ç do swojej normalnej wagi (54kg) aby go odzyska─ç.
My┼Ťl─Ö, ┼╝e Drzyzga jest w ci─ů┼╝y. Do tanga trzeba dwojga. Nie ma kontroli na tym forum i kazdy moze za mnie napisac. W zwi─ůzku z tym nie mam sprytu globtrottera. Najwazniejsze,zeby odstawic napoje gazowane,slodycze,a pic duzo wody.No i silna wola!Trzymam kciuki za was,mam nadzieje,ze slim figura dziala i kazda z nas bedzie miala figure o jakiej marzy! [link widoczny dla zalogowanych]
I nic!! ci─ů┼╝y. I ch┼éopcze, oczywi┼Ťcie ja narazie daj─Ö rad─Ö ale w niedziel─Ö jad─Ö na chrzciny. wszyscy producenci paprz─ů swoje wyroby chc─ůc uzyska─ç maksymalne dochody. Sama robi┼éam u niego usta i poleci┼éam go te┼╝ dw├│m kole┼╝ank─ů, kt├│re wysz┼éy z zabiegu zadowolone tak samo jak ja. ja mam siln─ů arachonofobi─Ö i nawet jak zobacz─Ö najmniejszego paj─ůka to od razu krzycz─Ö i uciekam;D czasem si─Ö jakie┼Ť pojawi─ů w pokoju bo wchodz─ů przez okno... moj chlopak jest sardynczykiem i jestesmy razem 2 i pol roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Legniczanka odezwij si─Ö-odbierz poczt─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
i ile cwiczylas wczensije abs zanim przeszlas sobie do cwicz
Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin