Forum

forum dyskusyjne strony www.acm.webpark.pl

Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan -> Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac.
PostWys│any: Wto 21:53, 08 Kwi 2014
Juukla
Serie B

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland





moim zdaniem nie sama praca jest wazne, ale to jak spedzasz czas wolny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo zrob sobie dermabrazje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mozna by se tez dopom├│c w trawieniu zio┼éami, gorzk─ů herbat─ů, pr├│bowa┼éa┼Ť ┼éadniorek?
:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a gdzie on przyjmuje? [link widoczny dla zalogowanych] OBRAZ KLINICZNY
jesienna mamo---lekarz podczas usg mierzy obw├│d brzuszka,ko┼Ťci udowej i czego┼Ť tam jeszcze chyba i na podstawie tego wylicza przypuszczaln─ů wag─Ö Ca┼éa ta sytuacja i branie tabletek trwa juz(a moze dopiero) 4 lata a zdarzy┼éa narobic tyle szk├│d. dobra,ale ja si─Ö pytam kt├│ra z gwiaz lub 'gwiazd' -jak wolicie- z Polski ma kolczyk w p─Öpku...??? Odbywa si─Ö to tak, ze najpierw dobiera metod─Ö odpowiedni─ů do w┼éosk├│w. opowiadajcie jak wam idzie! [link widoczny dla zalogowanych]
zbada┼éam hormony ,nawet ok, na usg juz nie zd─ů┼╝y┼éam. a ta druga to w sumie tylko cycki jak pamela jej zrobili i dalej taki sam bazyk b─Ödzie jak wstanie rano A zdjecie zamie┼Ťci─ç w necie to zaden problem. Czasami mam dziwne sny, czasami ┼Ťni mi si─Ö moja zmar┼éa Mama w dziwnych sytuacjach, ale za ka┼╝dym razem wszystko wi─ů┼╝e si─Ö z Ko┼Ťcio┼éem, Msz─ů, sakramentami - czy ja poma┼éu nie dostaje na g┼éow─Ö??? Powodzenia Co do Przybylskiej. a znacie moze tytu┼é takiej piosenki spiewanej po w┼éosku, leci tak :ciao ciao ciao Italia... ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki Ci bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz sama nie wiem co sie dzieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
wypier*alaj z mojego nicka frajerze!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie dzisiaj pochmurno- i zimno!!
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko wlasnie problem jest bo watpie czy on pojdzie do lekarza w tej sprawie... [link widoczny dla zalogowanych] http://www.youtube.com/watch?v=GeZWwjceDuI
nie da si─Ö por├│wnwa─ç aparat├│w,, mam du┼╝e do┼Ťwiadczenie, w miesjcu gdzie jestem spotkalam si─Ö z przer├│┼╝nymi aparatami.. Mialam przerwe dwoch miesiecy , a teraz na nowo wracam do marchewki Jestem studentk─ů psychologii. Widzicie: Do Alicji [link widoczny dla zalogowanych]
ani w krakchemii ani w almie nie ma fryzjera... pozdro dla wszystkich bratnich duszyczek! Ja zrobi┼éam u kosmetyczki i nie narzekam. Co za bzdura z tym negatywem co do szkole┼ä w Centrum w Pruszczu. Nie pracuje ju┼╝ 5 lat w zawodzie i nie czuje si─Ö na si┼éach ┼╝eby stan─ů─ç znowu przy fotelu fryzjerski. Tak wi─Öc wielka ilo┼Ť─ç zaj─Ö─ç i praktyk mam nadziej─Ö odsiewa nieodpowiedni element .. A co sie stanie jak nie bede ruszal go nic???
pani─ů beat─Ö pisze si─Ö przez du┼╝e B
[link widoczny dla zalogowanych]
Krój ładny, reszta - jak sie komu podoba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ swego czasu otrzyma┼éem od Was szybk─ů, konkretn─ů pomoc.

jestem na tak- polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie usta jak te z linka podanego powy┼╝ej:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli 42, a moze i 43 spokojnie tam buty znajda
Nie musialam brac zadnych lekow przeciwbolowych, i nie byl to ciagly bol, tylko takie chwilowe pobolewanie, trudno mi to opisac, cos czulam.

Brrrrr!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ech...
tak sobie czytam i czytam, i stwierdzam ze zdziwieniem ze nie jestem sama. Jest jeszcze jedna rzecz, ktora stawia krajowe lecznictwo nizej niz zachodnie: up Stefano jest mi bardzo bliski!!! tzn blizna ma 11 cm długosci wiec 3 cm juz intensywnie smaruje i masuje a reszte tylko nakladam dermatix na noc i rano (chce zobaczyc jakie beda efekty mam male zagłebienie a wiele osob pisze ze nie powinno sie masowac bo moze sie blizna rozejsc jak sie za szybko zacznie masowac(operacje mialam 4 kwietnia) i wcierac! [link widoczny dla zalogowanych]
Mysle ze kazda dieta kt├│ra opiera sie na wyeliminowaniu produkt├│w m─ůcznych przyniesie efekt. - potem pi─ç tylko letnie napoje i najlepiej ┼╝eby to by┼éa woda lub jogurt (byleby nie z kawa┼ékami owoc├│w) herbata i kawa podnosz─ů ci┼Ťnienie i najlepiej co najmniej przez trzy dni ich unika─ç, ┼╝eby nie rozpada┼éy si─Ö krwinki, kt├│re tworz─ů skrzep, mnie brzuch bolal bardzo dlugo. Zara i Promod. oraz reklam─Ö fryzjerki(przy ka┼╝dym wi─Ökszym projekcie komercyjnym powo┼éywaliby┼Ťmy si─Ö na ni─ů). przecie┼╝ my tam chodzimy ZROBI─ć ZAKUPY a nie z przproszeniem Naprawd─Ö ┼éadne sanda┼éki/japonki/balerinki i to nieoszukiwane 42!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szanuje go tylko dlatego ze jest ojcem mojej corki ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Do regeneracji i od┼╝ywienia w┼éos├│w polecam be┼╝ow─ů/ z┼éot─ů lini─Ö Joico.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
K:
ßáő
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw loda zrobie pozniej szeroko nogi rozloze i sama sobie troche wloze,a pozniej juz sam nim kieruje az mi d**a do gory podskakuje,a cyckami przed jego oczami wachluje,i mowie glebiej silniej i nie przestawaj tylko w druga dziurke dalej dawaj

Uwielbiam kobiety w bialych spodniach. [link widoczny dla zalogowanych] Jak b─Ödziesz mia┼é problemy z jak─ů┼Ť piosenk─ů to pisz na maila.
Wielu jest zachwyconych wi─Öc je┼Ťli chocia┼╝ troch─Ö lubisz przygod─Ö bedzie Ci si─Ö podoba─ç... richardson to po m─Özu jest rzeciez. Jestem 12 dni po opercji, czy to wystarczy aby moja blizn─Ö uwa┼╝a─ç za wygojon─ů ? Pozdrawiam Was serdecznie Przypadkiem trafi┼éam do sklepu fryzjerskiego, gdzie wreszcie kompetentna fryzjerka powiedzia┼éa mi o dekoloryzacji, ale akurat preparatu nie mia┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
M─Ö┼╝czy┼║ni: Tyle na temat zarcia. moja mama mia┼éa 44 lata i te┼╝ jej w┼éa┼Ťnie nie chcieli macicy usun─ůc U mnie jest brzydka pogoda, wiatr, zero s┼éo┼äca, 12 stopnie C. pozdr├│wki dla Pa┼ä i Pan├│w Chirurg powinien zaj─ů─ç si─Ö przede wszystkim wa┼éem paznokciowym. a czy podczas glodowki mozna:
Musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e poslka wersja jest strasznie nudna.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie rozumie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac.
Forum Forum Strona G│ˇwna -> AC Milan
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin